Thursday, December 10, 2009

Pengenalan

Nama saya Nur Salizah Ng Abdullah @ Ng Siew Chin, Saya berasal dari Kudat, Sabah. Saya sudah berusia 32 tahun.. Saya sudah berumah tangga dan dikurniakan seorang anak lelaki. Nama suami saya Aji Azri Bin Mustari dan nama anak saya Azmeer Bin Aji Azri, sekarang umur anak berusia 1 tahun 6 bulan. Tidak lama lagi saya akan menimang anak kedua pada bulan Nov. tahun nie.
He he he, insyallah....


Saya mula bekerja di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin sebagai Pembantu Perpustakaan pada 14 September 2004 hingga kini. Dahulu Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin dikenali sebagai Politeknik Perlis. Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin pernah menumpang bangunan di Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Kedah disebabkan bangunan baru masih dalam proses pembinaan.


Bangunan baru Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin mula digunakan pada Januari 2004. Politeknik sekarang mempunyai siswa dan siswi seramai lebih kurang 4 ribu orang.


No comments:

Post a Comment